Geachte Klant, houdt u er rekening mee dat wij i.v.m. de Herfstvakantie gesloten zijn van 14 t/m 25 oktober. Alvast bedankt voor uw begrip.

KDental: Partner in specialties

AquaCare: Veel gestelde vragen

AquaCare is een veelzijdig instrument dat voor veel verschillende mogelijkheden toepasbaar is en erg makkelijk in gebruik. Echter kan het eens voorkomen dat er een klein issue optreedt. Daarom delen wij graag de antwoorden op veel gestelde vragen over AquaCare.

AquaCare FAQ 1: Wat te doen als er geen water meer uit de nozzle komt?

In deze video legt Peter Klerk uit welke stappen je kunt ondernemen als er geen water meer uit de nozzle van het AquaCare-systeem komt.

Blijf je problemen ondervinden na het doorlopen van deze stappen? Neem dan contact op met Peter Klerk via: peterklerk@kdental.nl

AquaCare FAQ 2: Wat te doen als er geen poeder meer uit het AquaCare systeem komt?

In deze video legt Peter Klerk uit welke stappen je kunt ondernemen als er geen poeder meer uit het AquaCare-systeem komt.

Blijf je problemen ondervinden na het doorlopen van deze stappen? Neem dan contact op met Peter Klerk via: peterklerk@kdental.nl

AquaCare FAQ 3: Hoe plaats ik het poeder dusdanig dat het systeem niet verstopt raakt?

In deze video legt Peter Klerk uit hoe je kunt voorkomen dat AquaCare-systeem verstopt raakt, door het juist plaatsen van het poeder.

Is je systeem na het volgen van deze tips toch verstopt geraakt? Neem dan contact op met Peter Klerk via: peterklerk@kdental.nl